statut

Platí pro prodejní smlouvy uzavřené od 25. prosince 2014

 

OBSAH:

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ

  2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V ONLINE OBCHODĚ

  3. PODMÍNKY PRO UZAVŘENÍ SMLOUVY O PRODEJI

  4. ZPŮSOBY A TERMÍNY PLATBY ZA VÝROBEK

  5. NÁKLADY, METODY A DATUM DODÁNÍ A PŘÍJEM VÝROBKU

  6. REKLAMACE PRODUKTU

  7. MIMOŘÁDNĚ ZPŮSOBY VYŘÍZENÍ STÍŽNOSTÍ A VYKLÁDÁNÍ REKLAMACÍ, JAKO PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TÝMTO POSTUPŮM

  8. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  9. USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ

  10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

Online obchod Boty na boty stará se o práva spotřebitele. Spotřebitel se nesmí vzdát práv, která mu svěřuje zákon o právech spotřebitele. Ustanovení smluv, která jsou pro spotřebitele méně výhodná než ustanovení zákona o právech spotřebitelů, jsou neplatná a místo nich se použijí ustanovení zákona o právech spotřebitele. Ustanovení těchto nařízení proto nejsou určena k vyloučení nebo omezení jakýchkoli práv spotřebitele, která jim jsou svěřena kogentními ustanoveními zákona, a případné pochybnosti by měly být vysvětleny ve prospěch spotřebitele. V případě jakéhokoli nesouladu ustanovení těchto předpisů s výše uvedenými ustanoveními mají tato ustanovení přednost a měla by být použita.

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ

    1. Internetový obchod dostupný na internetové adrese Boty na boty je provozován Dorota Bauerová provozování podnikání pod názvem společnosti Obuv Dorota Bauer zapsány do Centrálního registru a Informací o ekonomické činnostiz Polské republiky vedeného ministrem hospodářství, který má: adresu místa podnikání a adresa pro servis: ul. Jagiellońska 1, 96-100 Skierniewice, N.IP 8360013865REGON 750425486, emailová adresa: obchod @ KeeShoes, telefonní číslo: +48 46 832 14 60.

    2. Tyto předpisy jsou určeny spotřebitelům i podnikatelům využívajícím internetový obchod (s výjimkou bodu 11 nařízení, který je určen pouze pro podnikatele).

    3. Správcem osobních údajů zpracovávaných v souvislosti s implementací ustanovení těchto předpisů je poskytovatel služeb. Osobní údaje jsou zpracovávány pro účely v rozsahu a na základě zásad stanovených v zásadách ochrany osobních údajů zveřejněných na webových stránkách internetového obchodu. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Každá osoba, jejíž osobní údaje jsou poskytovatelem služeb zpracovávány, má právo nahlížet do jejich obsahu a právo je aktualizovat a opravovat.

    4. Definice:

      1. PRACOVNÍ DEN - jeden den od od pondělí do pátku kromě státních svátků.

      2. REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ - formulář dostupný v internetovém obchodě, který vám umožní vytvořit si Účet.

      3. OBJEDNACÍ FORMULÁŘ - Elektronická služba, interaktivní formulář dostupný v internetovém obchodě, který umožňuje zadat objednávku, zejména přidáním produktů do elektronického košíku a definováním podmínek kupní smlouvy, včetně způsobu dodání a platby.

      4. ZÁKAZNÍK - (1) fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům a v případech stanovených obecně platnými předpisy také fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační jednotka bez právní subjektivity, kterou zákon uznává za způsobilost k právním úkonům; - kdo uzavřel nebo má v úmyslu uzavřít kupní smlouvu s prodávajícím.

      5. OBČANSKÝ KÓD - zákon o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964 (Journal of Laws 1964 č. 16, bod 93, ve znění pozdějších předpisů).

      6. ÚČET - Elektronická služba, sbírka zdrojů v ICT systému Poskytovatele služeb označená individuálním jménem (přihlašovacím jménem) a heslem poskytnutým Příjemcem služby, ve kterém jsou údaje poskytnuté Příjemcem služby a informace o Objednávkách, které zadal on -line Obchod se shromažďuje.

      7. NEWSLETTER - elektronická služba, služba elektronické distribuce poskytovaná poskytovatelem služby prostřednictvím e -mailu, která umožňuje všem příjemcům služeb, kteří ji používají, automaticky přijímat od poskytovatele služeb cyklický obsah následných vydání zpravodaje obsahující informace o produktech, novinkách a akcích v Internetový obchod.

      8. PRODUKT - k dispozici v internetovém obchodě pohyblivá věc je předmětem kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím.

      9. PŘEDPISY - tyto předpisy internetového obchodu.

      10. ONLINE OBCHOD - internetový obchod poskytovatele služeb dostupný na internetové adrese: Boty na boty

      11. PRODEJCE; POSKYTOVATEL SLUŽEB - Dorota Bauerová vykonávající obchodní činnost pod názvem společnosti Obuv Dorota Bauer zapsány do centrálního registru a informací o hospodářské činnosti Polské republiky vedených ministrem hospodářství, které mají: adresu místa podnikání a adresa pro servis: ul. Jagiellońska 1, 96-100 Skierniewice, N.IP 8360013865REGON 750425486, emailová adresa: obchod @ KeeShoes, telefonní číslo: +48 46 832 14 60.

      12. SMLOUVA O PRODEJI - kupní smlouva na produkt uzavřená nebo uzavřená mezi zákazníkem a prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu.

      13. ELEKTRONICKÁ SLUŽBA - služba poskytovaná elektronicky poskytovatelem služby příjemci služby prostřednictvím internetového obchodu.

      14. SLUŽEBNÍ PŘÍJEMCE - (1) fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům a v případech stanovených obecně platnými předpisy také fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační jednotka bez právní subjektivity, kterou zákon uznává za způsobilost k právním úkonům; - používání nebo zamýšlení používat Elektronickou službu.

      15. ZÁKON O SPOTŘEBITELSKÝCH PRÁVECH, ZÁKON - zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (věstník zákonů z roku 2014, bod 827, ve znění pozdějších předpisů)

      16. OBJEDNÁVKA - Prohlášení zákazníka o záměru předložené prostřednictvím objednávkového formuláře a zaměřené přímo na uzavření smlouvy o prodeji produktu s prodávajícím.

  2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V ONLINE OBCHODĚ

    1. V internetovém obchodě jsou k dispozici následující elektronické služby: Účet, objednávkový formulář a zpravodaj.

      1. Účet - používání Účtu je možné po provedení dvou po sobě jdoucích kroků ze strany Příjemce služby - (1) vyplnění Registračního formuláře, (2) kliknutí na „Vytvořit účet". V Registračním formuláři je nutné, aby Příjemce služby uvedl následující údaje Příjemce služby: jméno a e-mailovou adresu a heslo.

        1. Služba elektronického účtu je poskytována zdarma na dobu neurčitou. Příjemce služby má možnost kdykoli a bez udání důvodu účet smazat (odstoupení od účtu) zasláním příslušné žádosti poskytovateli služeb, zejména prostřednictvím e-mailu na následující adresu: sklep @ KeeShoes nebo písemně na následující adresu: ul. Jagiellońska 1, 96-100 Skierniewice.

      2. Objednávkový formulář - použití objednávkového formuláře začíná v okamžiku, kdy zákazník přidá první produkt do elektronického košíku v internetovém obchodě. K odeslání objednávky dochází poté, co zákazník dokončil dva po sobě jdoucí kroky - (1) po vyplnění objednávkového formuláře a (2) kliknutí na webovou stránku internetového obchodu po vyplnění pole objednávkového formuláře “ Kup nyní "- do té doby je možné zadané údaje upravovat (postupujte podle zobrazených zpráv a informací dostupných na webu Online Store). V objednávkovém formuláři je nutné, aby zákazník uvedl následující údaje týkající se zákazníka: jméno a příjmení / název společnosti, adresa (ulice, číslo domu / bytu, PSČ, město, země), e-mailová adresa, kontakt telefonní číslo a údaje týkající se kupní smlouvy: Produkt (produkty), množství Produktu (produktů), místo a způsob dodání Produktu (produktů), způsob platby. V případě zákazníků, kteří nejsou spotřebiteli, je rovněž nutné uvést název společnosti a daňové identifikační číslo.

        1. Elektronický objednávkový formulář služby je poskytován zdarma a je jednorázového charakteru a končí okamžikem, kdy je prostřednictvím něj zadána objednávka nebo kdy zákazník prostřednictvím ní objednávku přestane zadávat.

      3. Newsletter - používání Newsletteru probíhá po zadání e -mailové adresy na záložce „Newsletter“ viditelné na webových stránkách internetového obchodu, na kterou mají být zaslána další vydání Newsletteru, a kliknutí na „ Přihlásit se ". Můžete se také přihlásit k odběru zpravodaje zaškrtnutím příslušného zaškrtávacího políčka při vytváření účtu - po vytvoření účtu se zákazník přihlásí k odběru zpravodaje.

        1. Elektronická služba zpravodaje je poskytována zdarma na dobu neurčitou. Příjemce služby se může kdykoli a bez udání důvodu odhlásit z odběru zpravodaje (odstoupit od zasílání zpravodaje) zasláním příslušné žádosti poskytovateli služeb, zejména prostřednictvím e-mailu na následující adresu: [email protected] nebo písemně na následující adresu: ul. Jagiellońska 1, 96-100 Skierniewice.

    2. Technické požadavky nezbytné pro spolupráci se systémem ICT používaným poskytovatelem služeb: (1) počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení s přístupem na internet; (2) přístup k elektronické poště; (3) Internetový prohlížeč: Mozilla Firefox verze 11.0 a vyšší nebo Internet Explorer verze 7.0 a vyšší, Opera verze 7.0 a vyšší, Google Chrome verze 12.0.0 a vyšší; (4) doporučené minimální rozlišení obrazovky: 1024x768; (5) povolení cookies a podpory Javascriptu ve webovém prohlížeči.

    3. Příjemce služby je povinen používat internetový obchod způsobem, který je v souladu se zákony a morálkou, s respektem k osobním právům a autorským právům a duševnímu vlastnictví poskytovatele služeb a třetích stran. Příjemce služby je povinen zadat fakticky správné údaje. Příjemce služby má zakázáno poskytovat nezákonný obsah.

    4. Reklamační řád:

      1. Stížnosti související s poskytováním elektronických služeb poskytovatelem služeb a další stížnosti související s provozem internetového obchodu (vyjma reklamačního řádu produktu, který byl uveden v pk sv. 6 a 7 Řádu) Příjemce služby může předložit například:

      2. písemně na následující adresu: ul. Jagiellońska 1, 96-100 Skierniewice;

      3. v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na následující adresu: obchod @ KeeShoes;

      4. Doporučuje se, aby příjemce služby v popisu stížnosti uvedl: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu stížnosti, zejména typ a datum výskytu nesrovnalostí; (2) žádosti Příjemce služby; a (3) kontaktní údaje osoby podávající stížnost - to usnadní a urychlí posouzení stížnosti poskytovatelem služeb. Požadavky stanovené v předchozí větě jsou pouze doporučeními a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučeného popisu stížnosti.

      5. Poskytovatel služeb odpovídá na stížnost okamžitě, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání.

  3. PODMÍNKY PRO UZAVŘENÍ SMLOUVY O PRODEJI

    1. K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dochází poté, co zákazník zadal objednávku pomocí objednávkového formuláře v internetovém obchodě v souladu s směřovat 2.1.2 Předpisů.

    2. Cena produktu uvedená na webových stránkách internetového obchodu je uvedena v polských zlotých a zahrnuje daně. O celkové ceně včetně daní z Produktu, který je předmětem Objednávky, dále o nákladech na dodání (včetně poplatků za dopravu, doručení a poštovní služby) a dalších nákladech a o tom, kdy nelze výši těchto poplatků určit - o povinnosti zaplatit je zákazník informován na webové stránce internetového obchodu při zadávání objednávky, a to i v době zákazník vyjadřuje vůli být vázán kupní smlouvou.

    3. Postup uzavření kupní smlouvy v internetovém obchodě pomocí objednávkového formuláře

      1. K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dochází poté, co zákazník zadal objednávku v internetovém obchodě v souladu s směřovat 2.1.2 Předpisů.

      2. Po zadání objednávky prodávající neprodleně potvrdí její přijetí a současně přijme objednávku k provedení. Potvrzení přijetí objednávky a její přijetí k realizaci probíhá zasláním zákazníkovi příslušného e-mailu na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou při zadávání objednávky, která obsahuje alespoň prohlášení prodávajícího o přijetí objednávky a jejím přijetí za realizaci a potvrzení uzavření kupní smlouvy. Po obdržení výše uvedeného e-mailu zákazníkem je mezi zákazníkem a prodávajícím uzavřena kupní smlouva.

    4. Konsolidace, zajištění a zpřístupnění obsahu uzavřené kupní smlouvy zákazníkovi probíhá (1) poskytnutím těchto předpisů na webových stránkách internetového obchodu a (2) odesláním zákazníkovi e-mailové zprávy uvedené v bodě 3.3.2. Předpisů. Obsah kupní smlouvy je dodatečně zaznamenán a zajištěn v systému IT internetového obchodu prodávajícího.

  4. ZPŮSOBY A TERMÍNY PLATBY ZA VÝROBEK

    1. Prodávající poskytuje zákazníkovi následující způsoby platby podle kupní smlouvy:

      1. Dobírka při dodání.

      2. Platba v hotovosti při osobním převzetí.

      3. Platba bankovním převodem na bankovní účet Prodávajícího.

        1. Banka: Banka Polska Kasa Opieki SA.

        2. Číslo účtu: 61 1240 3321 1111 0000 2853 8840.

      4. Elektronické platby a platby kartou prostřednictvím webových stránek Transferuj.pl - možné současné způsoby platby jsou uvedeny na webových stránkách internetového obchodu při zadávání objednávky a na webových stránkách http://transferuj.pl.

        1. Vypořádání transakcí elektronickými platbami a platebními kartami se provádí v souladu s volbou Zákazníka prostřednictvím webových stránek Transferuj.pl. Službu elektronických plateb a platebních karet zajišťuje:

          1. Transferuj.pl - společnost Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna (dříve Brachia Sp. J.) se sídlem v Poznani (sídlo: Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań), zapsaná do Registru podnikatelů Národní soudní rejstřík pod číslem 0000412357, registrační soubory vedené okresním soudem Poznań - Nowe Miasto i Wilda v Poznani, základní kapitál ve výši 4 798 500,00 PLN plně splacený, NIP: 7773061579.

    2. Datum platby:

      1. Pokud si zákazník vybere hotovostní platby při osobním vyzvednutí, platba bankovním převodem, elektronické platby nebo platba kreditní kartou, Zákazník je povinen provést platbu do 7 dnů kalendář od data kupní smlouvy.

      2. Pokud si zákazník zvolí platbu dobírka při dodáníZákazník je povinen provést platbu při dodání.

  5. NÁKLADY, METODY A DATUM DODÁNÍ A PŘÍJEM VÝROBKU

    1. Dodání produktu je k dispozici na území Polské republiky.

    2. Doručení Produktu Zákazníkovi je splatné, nestanoví -li Kupní smlouva jinak. Náklady na dodání produktu (včetně poplatků za dopravu, doručení a poštovní služby) jsou zákazníkovi uvedeny na webových stránkách internetového obchodu. při zadávání objednávky, včetně případů, kdy zákazník projeví vůli být vázán kupní smlouvou.

    3. Osobní odběr Produktu Zákazníkem je bezplatný.

    4. Prodávající poskytuje zákazníkovi následující způsoby dodání nebo vyzvednutí produktu:

      1. Doručení poštou, dobírka.

      2. Kurýrní služba, kurýrní služba na dobírku.

      3. Osobní odběr na následující adrese: ul. Jagiellońska 1, 96-100 Skierniewice - v následující dny: pondělí, úterý, středa, pátek - od 10:00 do 18:00, čtvrtek - od 9:00 do 17:00 a v sobotu - od 10: 00:00: 00:00 až 14:00 (kromě státních svátků).

    5. Datum dodání Produktu Zákazníkovi součty až 7 pracovních dnůpokud není v popisu produktu nebo při zadávání objednávky stanovena kratší lhůta. V případě produktů s různými dodacími lhůtami je datem dodání nejdelší dané datum, které však nesmí překročit 7 pracovních dnů. Počátek období pro dodání Produktu Zákazníkovi se počítá následovně:

      1. Pokud si zákazník zvolí způsob platby bankovním převodem, elektronickou platbou nebo platební kartou - ode dne připsání částky na bankovní účet nebo vyrovnávací účet prodávajícího.

      2. Pokud si zákazník zvolí způsob platby na dobírku - ode dne uzavření kupní smlouvy.

    6. Lhůta pro vyzvednutí produktu zákazníkem - pokud si zákazník zvolí osobní odběr produktu, bude produkt připraven k odběru zákazníkem včas až 7 pracovních dnůpokud není v popisu produktu nebo při zadávání objednávky stanovena kratší lhůta. V případě Výrobků s odlišnými podmínkami připravenosti k vyzvednutí je doba připravenosti k vyzvednutí nejdelší poskytnutou lhůtou, která však nesmí překročit 7 pracovních dnů. Zákazník bude Prodávajícím dodatečně informován o připravenosti Produktu k vyzvednutí prostřednictvím zasláním příslušného e-mailu na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou při zadávání objednávky. Počátek doby připravenosti Produktu k vyzvednutí Zákazníkem se počítá následovně:

      1. Pokud si zákazník zvolí způsob platby bankovním převodem, elektronickou platbou nebo platební kartou - ode dne připsání částky na bankovní účet nebo vyrovnávací účet prodávajícího.

      2. Pokud si zákazník zvolí dobírku - ode dne uzavření kupní smlouvy.

  6. REKLAMACE PRODUKTU
    (VZTAHUJE SE NA PRODEJNÍ ZAKÁZKY ZAVŘENÉ OD 25. PROSINCE 2014)

    1. Základ a rozsah odpovědnosti prodávajícího vůči zákazníkovi, pokud prodávaný produkt má fyzickou nebo právní vadu (záruka), jsou definovány obecně platnými právními předpisy, zejména v občanském zákoníku.

    2. Prodávající je povinen poskytnout zákazníkovi produkt bez vad. Jsou uvedeny podrobné informace o odpovědnosti Prodávajícího za vadu Produktu a o právech Zákazníka na webových stránkách internetového obchodu na kartě " Reklamace zboží".

    3. Stížnost může zákazník podat například:

      1. písemně na následující adresu: ul. Jagiellońska 1, 96-100 Skierniewice;

      2. v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na následující adresu: obchod @ KeeShoes;

    4. Doporučuje se, aby zákazník v popisu reklamace uvedl: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum vady; (2) požadovat způsob uvedení výrobku do souladu s kupní smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy; a (3) kontaktní údaje na osobu podávající stížnost - to usnadní a urychlí vyřízení stížnosti prodávajícím. Požadavky stanovené v předchozí větě jsou pouze doporučeními a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučený popis stížnosti.

    5. Prodávající odpoví na stížnost zákazníka okamžitě, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání. Neodpověď Prodávajícímu ve výše uvedené lhůtě znamená, že Prodávající považoval reklamaci za oprávněnou.

    6. V případě, že prodávající odpoví na stížnost zákazníka nebo na provedení Práva zákazníka v rámci záruky bude nutné dodat produkt prodávajícímu, zákazník bude prodávajícím vyzván k dodání produktu na náklady prodávajícího na adresu ul. Jagiellońska 1, 96-100 Skierniewice. Pokud by však vzhledem k typu vady, typu Produktu nebo způsobu jeho instalace bylo dodání Produktu Zákazníkem nemožné nebo nadměrně obtížné, bude Zákazník požádán o zpřístupnění Produktu Prodávajícího, po předchozím objednání v místě, kde se produkt nachází.

    7. Žádost o dodání Produktu uvedeného v směřovat 6.6 Předpisů nemá vliv na lhůtu pro odpověď prodávajícího na stížnost zákazníka uvedenou v směřovat 6.5 Řádu a neporušuje právo zákazníka požadovat po prodávajícím vadný výrobek rozebrat a znovu nainstalovat výrobek po výměně za bezvadný nebo odstranění vady uvedené v čl. 561 [1] občanského zákoníku.

  7. MIMOŘÁDNĚ ZPŮSOBY VYŘÍZENÍ STÍŽNOSTÍ A VYKLÁDÁNÍ REKLAMACÍ, JAKO PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TÝMTO POSTUPŮM

    1. Podrobné informace o možnosti zákazníka, který je spotřebitelem, používat mimosoudní prostředky vyřizování stížností a nápravy, a pravidlech přístupu k těmto postupům jsou k dispozici na úřadech a na webových stránkách ombudsmanů poviatských (městských) spotřebitelů, sociálních organizací, jejichž zákonné úkoly zahrnují ochranu spotřebitele, inspektoráty obchodní inspekce a na následujících internetových adresách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php a http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

    2. Zákazník, který je spotřebitelem, má následující příkladné možnosti využití metod mimosoudního vyřizování stížností a náprav:

      1. Zákazník je oprávněn obrátit se na stálý přátelský spotřebitelský soud uvedený v čl. 37 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci (věstník zákonů z roku 2001, č. 4, bod 25, ve znění pozdějších předpisů), s žádostí o urovnání sporu vyplývajícího z uzavřené kupní smlouvy. Pravidla organizace a fungování stálých spotřebitelských rozhodčích soudů jsou specifikována v nařízení ministra spravedlnosti ze dne 25. září 2001 o pravidlech organizace a fungování stálých spotřebitelských soudů rozhodčích. (Journal of Laws 2001, č. 113, položka 1214).

      2. Zákazník je oprávněn obrátit se na provinčního inspektora obchodní inspekce v souladu s čl. 36 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci (věstník zákonů z roku 2001, č. 4, bod 25, ve znění pozdějších předpisů), se žádostí o zahájení mediačního řízení o smírném řešení sporu mezi zákazníkem a Prodávající. Informace o pravidlech a postupu mediačního řízení vedeného provinčním inspektorem obchodní inspekce jsou k dispozici na úřadech a na webových stránkách jednotlivých zemských inspektorátů obchodní inspekce.

      3. Zákazník může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi zákazníkem a prodejcem, a to také pomocí bezplatného pomoc poviatského (obecního) spotřebitelského ombudsmana nebo sociální organizace, jejíž zákonné úkoly zahrnují ochranu spotřebitele (včetně federace spotřebitelů, asociace polských spotřebitelů). Poradenství poskytuje Spotřebitelská federace na bezplatné telefonní lince 800 007 707 a Polská asociace spotřebitelů na e-mailové adrese: [email protected].

    3. Na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je k dispozici platforma pro řešení sporů online mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU (platforma RSO). Platforma ODR je interaktivní a vícejazyčný web s jediným kontaktním místem pro spotřebitele a podnikatele, kteří hledají mimosoudní řešení sporů týkajících se smluvních závazků vyplývajících z online prodejního projevu nebo smlouvy o poskytování služeb.

  8. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    (VZTAHUJE SE NA PRODEJNÍ ZAKÁZKY ZAVŘENÉ OD 25. PROSINCE 2014)

    1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, může do 14 kalendářních dnů od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu a bez nákladů, s výjimkou uvedených nákladů. v bodě 8.8 Řádu. Ke splnění lhůty stačí zaslat prohlášení před jejím vypršením. Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat například:

      1. písemně na následující adresu: ul. Jagiellońska 1, 96-100 Skierniewice;

      2. v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na následující adresu: obchod @ KeeShoes;

    2. Ukázkový vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je obsažen v příloze 2 zákona o právech spotřebitelů a je navíc k dispozici na webových stránkách internetového obchodu na kartě „Vrácení produktu“". Spotřebitel může použít šablonu formuláře, ale není to povinné.

    3. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná:

      1. u smlouvy, při jejímž plnění Prodávající vydává Produkt, přičemž je povinen převést jeho vlastnictví (např. Kupní smlouva) - od převzetí Produktu do držení spotřebitelem nebo jím určenou třetí stranou jinou než přepravce a v v případě smlouvy, která: (1) zahrnuje mnoho Produktů, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech - od převzetí posledního Produktu, šarže nebo součásti, nebo (2) spočívá v pravidelném dodávání Produktů po stanovenou dobu - od převzetí prvního z Produktů;

      2. u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy.

    4. V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se smlouva považuje za neplatnou.

    5. Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne obdržení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátit spotřebiteli všechny jím provedené platby, včetně nákladů na dodání Produktu (kromě dodatečné náklady vyplývající ze způsobu doručení zvoleného zákazníkem jiného než nejlevnějšího standardního způsobu dodání dostupného v internetovém obchodě). Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení zboží, což pro něj nepředstavuje žádné náklady. Pokud Prodávající nenabídl vyzvednutí Produktu od samotného spotřebitele, může zadržet vrácení plateb obdržených od spotřebitele, dokud nebude Produkt vrácen nebo dokud spotřebitel nepředloží doklad o jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.

    6. Spotřebitel je povinen neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy, vrátit výrobek prodávajícímu nebo jej předat osobě zmocněné prodávajícím k vyzvednutí, ledaže by prodávající navrhl, že produkt si vyzvedne sám. Aby byla dodržena lhůta, stačí vrátit produkt před vypršením jeho platnosti. Spotřebitel může vrátit výrobek na následující adresu: ul. Jagiellońska 1, 96-100 Skierniewice.

    7. Spotřebitel je zodpovědný za snížení hodnoty výrobku v důsledku jeho používání způsobem, který překračuje rámec toho, co je nezbytné k určení povahy, vlastností a fungování produktu.

    8. Možné náklady související s odstoupením spotřebitele od smlouvy, které je spotřebitel povinen nést:

      1. Pokud si spotřebitel zvolil jiný způsob doručení produktu než nejlevnější standardní způsob doručení dostupný v internetovém obchodě, prodávající není povinen vrátit dodatečné náklady, které spotřebiteli vznikly.

      2. Přímé náklady na vrácení Produktu nese spotřebitel.

      3. V případě Produktu, který je službou, jejíž plnění - na výslovnou žádost spotřebitele - začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel, který po podání takové žádosti uplatní právo na odstoupení od smlouvy , je povinna zaplatit za splněné služby až do odstoupení od smlouvy. Výše platby se vypočítá v poměru k rozsahu poskytované služby s přihlédnutím k ceně nebo odměně dohodnuté ve smlouvě. Pokud je cena nebo odměna nepřiměřená, je základem pro výpočet této částky tržní hodnota poskytnuté služby.

    9. Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nemá spotřebitel v souvislosti se smlouvami:

      1. (1) za poskytování služeb, pokud Prodávající plně vykonal službu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením služby informován, že po provedení služby Prodávajícím pozbude práva odstoupit od smlouvy; (2) pokud cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž Prodávající nemá žádnou kontrolu a ke kterým může dojít před termínem odstoupení od smlouvy; (3) v nichž je předmětem služby neprefabrikovaný výrobek vyrobený podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb; (4) u kterého je předmětem služby Produkt, který se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost; (5) ve kterém je předmětem služby Produkt dodávaný v uzavřeném obalu, který po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl balíček otevřen po dodání; (6) u nichž jsou předmětem služby Produkty, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spjaty s jinými věcmi; (7) jsou -li předmětem služby alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy a jejichž dodání může proběhnout až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu nad nímž Prodávající nemá žádnou kontrolu; (8) ve kterém spotřebitel výslovně požádal Prodávajícího, aby za ním přišel na naléhavou opravu nebo údržbu; pokud Prodávající poskytuje další služby jiné, než jaké požaduje spotřebitel, nebo poskytuje Produkty jiné než náhradní díly nezbytné pro opravu nebo údržbu, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy, pokud jde o doplňkové služby nebo Produkty; (9) v nichž jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodaný v uzavřeném obalu, pokud byl balíček otevřen po dodání; (10) pro doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném; (11) uzavřené prostřednictvím veřejné aukce; (12) pro poskytování ubytovacích služeb, jiných než pro účely bydlení, přeprava zboží, pronájem automobilů, stravování, služby související s volnočasovými, zábavními, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud je ve smlouvě uveden den nebo období poskytování služby; (13) pro dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud plnění začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před termínem pro odstoupení od smlouvy a po informování Prodávajícího o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy smlouva.

  9. USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ

    1. Tato část předpisů a ustanovení v nich obsažená platí pouze pro zákazníky a uživatele služeb, kteří nejsou spotřebiteli.

    2. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se zákazníkem, který není spotřebitelem, do 14 kalendářních dnů ode dne jejího uzavření. Odstoupení od kupní smlouvy v tomto případě může proběhnout bez udání důvodu a nevznikají tím žádné nároky ze strany zákazníka, který není spotřebitelem vůči prodávajícímu.

    3. V případě zákazníků, kteří nejsou spotřebiteli, má prodávající právo omezit dostupné platební metody, včetně úplného nebo částečného požadování platby předem, bez ohledu na způsob platby zvolený zákazníkem a skutečnost uzavření kupní smlouvy .

    4. Po vydání Produktu Prodávajícím přepravci budou výhody a zátěže spojené s Produktem a riziko náhodné ztráty nebo poškození Produktu převedeny na Zákazníka, který není spotřebitelem. V takovém případě Prodávající neodpovídá za žádnou ztrátu, vadu nebo poškození Produktu vyplývající z jeho přijetí k přepravě, dokud nebude doručeno Zákazníkovi, a za zpoždění při přepravě zásilky.

    5. Pokud je produkt zaslán zákazníkovi prostřednictvím přepravce, je zákazník, který není spotřebitelem, povinen zásilku prohlédnout včas a způsobem přijatým pro takové zásilky. Pokud zjistí, že Produkt byl během přepravy ztracen nebo poškozen, je povinen provést všechny úkony nezbytné k určení odpovědnosti přepravce.

    6. Podle čl. 558 § 1 občanského zákoníku je vyloučena odpovědnost prodávajícího v rámci záruky za produkt vůči zákazníkovi, který není spotřebitelem.

    7. V případě zákazníků, kteří nejsou spotřebiteli, může poskytovatel služeb vypovědět smlouvu o poskytování elektronických služeb s okamžitou účinností a bez uvedení důvodů zasláním příslušného prohlášení zákazníkovi.

    8. Odpovědnost poskytovatele služby / prodávajícího vůči příjemci služby / zákazníkovi, který není spotřebitelem, je bez ohledu na jeho právní základ omezená - a to jak v rámci jednoho nároku, tak i za všechny nároky celkem - až do výše zaplacené ceny a nákladů na dodání podle kupní smlouvy, nejvýše však do výše jednoho tisíce zlotých. Poskytovatel služeb / Prodávající odpovídá příjemci služby / zákazníkovi, který není spotřebitelem, pouze za typické škody předvídatelné v době uzavření smlouvy a neodpovídá za ušlé výhody ve vztahu k příjemci služby / zákazníkovi, který není spotřebitel.

    9. Případné spory mezi Prodávajícím / Poskytovatelem služeb a Zákazníkem / Příjemcem služby, který není spotřebitelem, budou předloženy soudu příslušnému podle sídla Prodávajícího / Poskytovatele služeb.

  10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    1. Smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu se uzavírají v polštině.

    2. Změna pravidel:

      1. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na změnu Pravidel z důležitých důvodů, tj. změny zákona; změny platebních a dodacích metod - v rozsahu, v jakém tyto změny ovlivňují provádění ustanovení těchto předpisů.

      2. V případě uzavírání nepřetržitých smluv na základě těchto předpisů (např. Poskytování elektronických služeb - Účet) pozměněné předpisy zavazují příjemce služby, pokud požadavky uvedené v čl. 384 a 384 [1] občanského zákoníku, to znamená, že Příjemce služby byl o změnách řádně informován a nevypověděl smlouvu do 14 kalendářních dnů ode dne oznámení. V případě, že změna pravidel povede k zavedení jakýchkoli nových poplatků nebo ke zvýšení stávajících poplatků, má příjemce služby, který je spotřebitel, právo odstoupit od smlouvy.

      3. V případě uzavírání smluv jiné povahy než smlouvy na dobu neurčitou (např. Kupní smlouva) na základě těchto předpisů nebudou změny těchto předpisů žádným způsobem narušovat získaná práva příjemců služeb / zákazníků, kteří jsou spotřebiteli před datem vstupu v platnost změn předpisů, zejména změny předpisů nebudou mít dopad na již zadané nebo zadané objednávky a uzavřené, implementované nebo prováděné kupní smlouvy.

    3. Ve věcech, na které se nevztahují tato nařízení, se použijí obecně použitelná ustanovení polského práva, zejména: občanský zákoník; zákon o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002 (Journal of Laws 2002 č. 144, položka 1204, ve znění pozdějších předpisů); u kupních smluv uzavřených od 25. prosince 2014 se zákazníky, kteří jsou spotřebiteli - ustanovení zákona o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014 (věstník zákonů z roku 2014, položka 827 v platném znění); a další příslušná ustanovení obecně platných zákonů.