Boty úspěchu - woodland

Poslední položky
Nepříjemná obuv? Jak vybrat správné vložky? Jaké dobroty pro dítě v podzimním dešti? Jak se vypořádat s nepohodlnou obuví? Jak si zvyknete chodit na vysokých podpatcích? Jak nosit boty? Tři návrhy pro módní styly Stylové kancelářské boty pro něj Nejlepší dámská obuv na svátky Jak si vybrat elegantní boty pro muže? Martensy, nejpohodlnější obuv na podzim a zimu Jak se starat o koženou obuv?

Určitě najdete tyto charakteristické boty v žluté, téměř hořčičné barvě. Jsou symbolem úspěchu v obuvnickém průmyslu. Timberland se narodil v Americe, přesně v USA před 50 lety. Jejich popularita se však nezmenšuje, naopak - stále častěji, módní návrháři je používají pro stylizace bez ohledu na dobu, ve které byly vytvořeny. V současné době také dřevo je symbolem dobré, trvanlivé boty, které nestojí za to vzdát.

 

Funkční obuv pro jaro a podzim

Timberlandes hodí mnoho stylů. Pracují dobře se ženami i muži. Můžete dokonce říci, že se jedná o univerzální boty - uživatel se může rozhodnout o jejich zamýšleném použití, nikoli o preferencích výrobce. Hodí se také na bundy a kabáty, čímž se tato možnost více stylizuje. Timberlandes jsou pohodlné. Vytvořené v továrně v Nové Anglii s nepromokavým materiálem, ukazují, že jsou ideálními konkurenty proti náhlým mrazům a dešti. Mají charakteristické znaky, například tlustší podešev nebo tvrdý prst, nemluvě o vodotěsnosti. V dnešním světě existuje mnoho různých "odrůd" těchto bot, nicméně nesmrtelné woodlandas budou vždy spojeny s hořčicově žlutou barvou.

 

Trochu historie ...

Timberlande v 90. letech minulého století, zejména v městské verzi, dominoval hip-hopu. To znamená, že to bylo prostředí hip-hopu, které je milovalo pro expresivní styl, který tyto boty mohly dosáhnout. Kromě toho byly tyto boty oblékány tehdejšími prodejci a bylo to po nich, abyste je mohli rozpoznat. Naštěstí v současné době nemají boty s takovou "konkurencí" moc společného. Zájem o woodlandami se začali zajímat i raperové - společnost dokázala po několika letech navázat s některými z nich plodnou spolupráci, která zvýšila viditelnost obuvi v médiích. Každý je zná dnes!

 

představoval