Boty úspěchu - Timberlands


Tyto charakteristické boty ve žluté, až hořčičné barvě určitě znáte. Jsou symbolem úspěchu v obuvnickém průmyslu. Timberlands se narodili v Americe, přesněji v USA, asi před 50 lety. Jejich obliba však vůbec neklesá, naopak - stále častěji je módní návrháři ke svému stylingu používají, bez ohledu na dobu, ve které vznikli. Timberlands jsou v současné době také symbolem dobré a trvanlivé obuvi, které se nehodlá vzdát.

Tyto charakteristické boty ve žluté, až hořčičné barvě určitě znáte. Jsou symbolem úspěchu v obuvnickém průmyslu. Timberlands se narodili v Americe, přesněji v USA, asi před 50 lety. Jejich obliba však vůbec neklesá, naopak - stále častěji je módní návrháři ke svému stylingu používají, bez ohledu na dobu, ve které vznikli. Timberlands jsou v současné době také symbolem dobré a trvanlivé obuvi, které se nehodlá vzdát.

 

Funkční obuv na jaro a podzim

Timberlands vyhovuje mnoha stylům. Budou dobře fungovat jak pro ženy, tak pro muže. Můžete dokonce říci, že se jedná o univerzální obuv - o jejich účelu může rozhodnout uživatel, nikoli preference výrobce. Shodují se také s bundami a kabáty, takže styl je více ležérní s druhou možností. Timberlands jsou pohodlné. Vyrobené v továrně v Nové Anglii s nepromokavým materiálem, ukazují, že jsou dokonalými bojovníky proti náhlým mrazům a dešti. Mají charakteristické rysy, například silnější podrážku nebo tvrdou špičku, nemluvě o voděodolnosti. V dnešním světě existuje mnoho různých „odrůd“ těchto bot, ale nesmrtelné timberlands budou vždy spojeny s barvou hořčice, žlutou.

 

Něco z historie…

Timberlands v 90. letech minulého století, zejména v městské verzi, dominovaly hip-hopu. To znamená, že to byla hip-hopová komunita, která je milovala pro expresivní styl, kterého bylo možné s těmito botami dosáhnout. Navíc podle všeho tehdejší překupníci takové boty nosili a byly to právě oni, kdo je poznal. Naštěstí mají boty v současné době málo společného s tak stinnou „soutěží“, jako bývaly. Rapperi se také začali zajímat o timberlands - s některými z nich se společnosti podařilo navázat plodnou spolupráci po několika letech, což zvýšilo viditelnost obuvi v médiích. Dnes je každý zná!